User Experience: Błąd 404 – można i tak :)

Błąd 404 to jeden z najczęściej występujących problemów w Internecie. Od dłuższego już czasu dużo pisze się i mówi o obsłudze tego błędu. Wśród zalecanych elementów na tej stronie można znaleźć:

  • wytłumaczenie problemu „ludzkim językiem”, czyli unikamy teksu automatycznego, niezrozumiałego dla zwykłego śmiertelnika,
  • możliwość ponowienia lub podjęcia jakiejś akcji – przykładowo możemy zamieścić przykłady podobnych produktów, link do innej podstrony,
  • zabawny obrazek – który w jakiś sposób rozładuje negatywne emocje użytkownika, a nawet obróci je na pozytywne.

Właśnie na tym ostatnim elemencie bardzo mocno skoncentrowała się firma Cropp. Dużo by o tym pisać, ale najlepiej, zobaczyć samemu na poniższym rysunku lub na żywo.

Jedyne co można zarzucić firmie, to że nie ma analizy behawioralnej – Panie chętnie by pewnie zobaczyły inny obrazek 🙂

Obrazek

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s