Rekomendacje usability za darmo

Witam wszystkich serdecznie w Nowym – 2013 roku. Mam nadzieję, że spędziliście Święta i Sylwestra równie miło jak ja. Podobnie jak wy, ja również zrobiłem sobie postanowienia noworoczne. Pierwsze z nich to zrzucić zbędne kilogramy (przepisane kolejny rok z rzędu 😦 ) ale drugie, hmmm …  Drugie postanowienie to uczyć www bardziej przyjaznym dla użytkowników – za darmo 🙂

O co chodzi 🙂

Do 13.01.2013 godz. 24:00 możecie zgłaszać Wasz serwis do oceny usability – ZA DARMO. 

Brak ukrytych kruczków i opłat lotniskowych. Nie mniej musicie spełnić kilka warunków:

  1. wysłać zgłoszenia na piotrjardanowski@gmail.com
  2. posiadać mały sklep, firmę – itp. Innymi słowy Orange lub T-Mobile nie mogą brać udziału,
  3. napisać dlaczego uważacie, że ocena usability i UX Wam się przyda, 
  4. podać adres serwisu, który ma podlegać ocenie,
  5. [opcjonalnie] podzielić się statystykami – mogą być potrzebne do przedstawienia dobrej rekomendacji,
  6. wdrożyć rekomendowane zmiany i zmierzyć ich wpływ,
  7. udzielić mi zgody na publiczne pochwalenie się wynikami względnymi (czyli mówimy o %  a nie o PLN, userach, wizytach itp.)

Do czego ja się zobowiązuję:

  1. udzielenia min 5 rekomendacji zmian, które w mojej ocenie wpłyną na wzrost ważnych dla Was wskaźników dotyczących sklepu,serwisu;
  2. przygotowanie wizualizacji zmian w formie makiet,
  3. opublikowanie rekomendacji w formie: raportu lub makiety lub grafiki lub filmu,
  4. pomoc we wdrożeniu zmian,
  5. pomoc w zmierzeniu wpływu zmian.

UWAGA: Liczba miejsc ograniczona – 10 ocen.

Rozsyłajcie, promujcie, przesyłajcie. Jedyna taka okazja w tym roku (chyba).

Skomentuj

