Hello world!

Czas zacząć 🙂

Chciałbym się tutaj z Wami dzielić różnymi tematami:

  1. zauważone problemy w sieci – problemy UX i Usability, na które natrafiam w swoim surfowaniu po Internecie,
  2. ciekawe tematy – to co czytam i wydaje mi się godne przeniesienia na rodzimy język z odrobiną mojego wkładu (warto również śledzić mojego Twittera),
  3. własne doświadczenia – czyli to co zweryfikowałem w praktyce i co mogę polecić z czystym sumieniem.

Zachęcam Was do kontaktu i pisania, szczególnie jak macie jakieś problemy – postaram się odpowiedzieć i pomóc.

Mam nadzieję, że będziecie tutaj wracali.

Pozdrawiam i do przeczytania

Piotr

One thought on “Hello world!

Skomentuj

